×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه سلامت ۱۷۷ میلیارد ریال خدمات درمانی به مازنی‌ها پرداخت کرد

 

به گزارش پرس بیمه، رسول ظفرمند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در زمینه سیمای تصویربرداری پزشکی در استان، اظهار داشت: موسسه تصویربرداری سونو گرافی، سی تی اسکن، مانوگرافی بوده که با احتساب دستگاه دولتی، ۳۱۵ موسسه تصویربرداری سرپایی به بیمه شدگان سلامت خدمت ارائه می‌کنند.

 

وی افزود: سال۹۶ حدود ۳۸۰ هزار فقره سرپایی خدمت ارائه شد و بیمه سلامت ۱۷۷ میلیارد ریال هزینه پرداخت کرد. باید قبل از انجام تصویربرداری‌های پزشکی، بیمار در زمینه عوارض آن اطلاعات لازم را کسب کند.

 

عبدالرسول اعلایی، متخصص رادیولوژی با اشاره به سیمای تصویربرداری در استان، گفت: اشعه‌های تصویربرداری دارای عوارض احتمالی است که باید با اطلاع رسانی و دادن آگاهی درست از تجویز و انجام درخواست‌های تصویبرداری خودداری شود.

 

وی بیان کرد: دادن آگاهی، افزایش شناخت و دانش مردم از بیماری خود و انجام آزمایشات، تصویربربرداری، رادیوگرافی، سونوگرافی، آنژیوگرافی، سی‌تی اسکن، ام آر آی، اسکن هسته ای می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها و عوارض جلوگیری کند.

 

وی بیان کرد: اشعه ایکس دارای عوارض برای بیمار می شود که پزشکان نیز باید بیماری و دلیل آزمایشات و عکس برداری را برای بیمار ویا همراه بیمار توضیح دهند.

منبع تسنیم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true