×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پروانه فعالیت کارگزار برون مرزی تامین اجتماعی در آذربایجان صادر شد

 

به گزارش پرس بیمه، و به نقل از سازمان تامین اجتماعی، هموطنان در کشور آذربایجان می توانند با مراجعه به کارگزار تامین اجتماعی، خود را نزد سازمان تامین اجتماعی بیمه یا ادامه بیمه پردازی کنند و از خدمات این سازمان بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: به همین منظور سیمین زاهد به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تأمین اجتماعی در کشور آذربایجان معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: همه ایرانیان ساکن در محدوده این کشور می توانند برای بیمه پردازی یا ادامه آن و دریافت راهنمایی های لازم در خصوص موضوعات تأمین اجتماعی با کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی تماس حاصل کنند.

همه هموطنان اعم از شاغل، غیرشاغل و دانشجو می توانند بدون حضور در کشور در صورت احراز شرایط سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و انتخاب یکی از نرخ های ۱۴ درصد یا ۱۸ درصد و در صورت نیاز انتخاب ۹ درصد درمان از طریق کارگزار برون مرزی سازمان در این کشور درخواست خود را ارائه داده و قرارداد بیمه ایرانیان خارج از کشور منعقد کنند و از مزایای این سازمان مانند مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، درمان در داخل کشور، پرداخت کمک هزینه وسایل کمک پزشکی (اوروتز و پروتز) و کمک هزینه کفن و دفن بهره مند شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات برای تماس با کارگزار برون مرزی تامین اجتماعی در کشور آذربایجان به سایت اداره کل اتباع این سازمان مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، در حال حاضر بیش از سه هزار ایرانی مقیم خارج کشور از خدمات این سازمان برخوردارند و به تامین اجتماعی حق بیمه پرداخت می کنند.

به همین منظور ۲۰ کارگزاری در کشورهای مختلف برای ارائه خدمات به این افراد ایجاد شده است و در واقع می توان گفت که با ایجاد این کارگزاری ها، خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور با سهولت بیشتری انجام می شود.

نام کارگزاری های برون مرزی تامین اجتماعی، شماره تلفن و نشانی پست الکترونیکی آنها در سایت بیمه اتباع سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.mss.tamin.ir قرار دارد.

سازمان تامین اجتماعی در مجموع ۴۲ میلیون بیمه شده دارد.

منبع :ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true