×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طرح ویژه بیمه‌ای مناطق شهری و روستایی استان مرکزی تدوین شد

 

به‌گزارش پرس بیمه، محمد مهربخش ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی مدیریت بحران استان مرکزی با اشاره به استفاده از ظرفیت تمام شرکت‌های بیمه‌ای استان مرکزی اظهار داشت: در شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه بحث‌های مختلفی را در ارتباط با بیمه منازل در مناطق روستایی و شهری داشتیم تا بتوان گامی مهم و موثر در این راه برداشت.

 

وی افزود: طرح بیمه‌ای را ارائه کردیم نرخ حق بیمه رابطه مستقیمی با خطراتی که در بیمه‌نامه‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد علاوه بر این سرمایه‌ای که تحت پوشش قرار می‌گیرد نرخ حق بیمه را بالا و پایین می‌برد.

 

رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان مرکزی ادامه داد: شرکت بیمه صندوق تعاونی است که باتوجه به حق بیمه‌ای که قانونگذار مشخص کرده حق بیمه را در این صندوق به ودیعه می‌گذارند و زمانی که حادثه‌ای اتفاق می‌افتد مطابق قانون باید برداشت شود و حق مردم داده شود.

 

مهربخش بیان کرد: باید از ظرفیت تمام شرکت‌های بیمه استفاده شود و با توجه به افزایش ضریب نفوذ بیمه در مناطق شهری و روستایی بیمه سه طرح را برای مناطق شهری و دو طرح را برای مناطق روستایی پیشنهاد داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی سرمایه ۸۰۰ میلیون ریالی ۳۲۰ هزار ریال حق بیمه و سرمایه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ۶۰۰ هزار ریال حق بیمه دارد همچنین در منازل شهری طرح نخست سرمایه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ۵۱۰ هزار ریال حق بیمه و طرح دوم با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه با حق بیمه ۸۵۰ هزار ریال و طرح سوم با ۳ میلیارد ریال سرمایه با یک میلیون و ۲ هزار ریال حق بیمه پرداخت شود.

 

رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان مرکزی با اشاره به اهمیت بیمه گفت: در حقیقت می‌توان گفت زندگی در جامعه نوین و در محیط بسیار پویای امروزی بدون داشتن پوشش‌های بیمه‌ای کافی و مناسب مانند گام زدن با چشم‌های بسته در محیطی پرتلاطم و تاریک است که اهمیت این موضوع برای موسسات اقتصادی به مراتب بیشتر و غیر قابل اغماض است.

 

مهربخش ادامه داد: بیمه و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگر و دو کفه ترازو در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند زیرا از یک طرف رفاه اقتصادی و توان مناسب خرید جامعه، موجب توجه و روی ‌آوری مردم برای تهیه پوشش‌های مناسب بیمه‌ای و افزایش سهم بیمه در سبد هزینه خانواده‌ها و از طرف دیگر، وجود بیمه به دلایل زیر موجب بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود

منبع :تسنیم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true