×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی فنی و حرفه ای ایلام منعقد شد

 

احسان جمشیدزاده گفت: در راستای اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در خصوص تعمیم و گسترش نظام تأمین اجتماعی و به منظور حمایت از اقشار جامعه و توجه به آینده افراد مشمول و برخورداری از مزایا و تعهدات بلند مدت بیمه‌های اجتماعی از جمله بازنشستگی (پیری)، از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان همچنین همکاری‌های آموزشی، بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام برای بهره‌مندی تمامی مشمولان صندوق منعقد شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک، گام مثبتی جهت توسعه و گسترش عدالت اجتماعی برداشته شود.

جمشید زاده در خصوص موضوع تفا‌هم‌نامه یادآور شد: توسعه، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی جهت برخورداری مشمولان از خدمات، مزایا و تعهدات بلند مدت (بازنشستگی (پیری) از کار افتادگی کلی و مستمری بازماندگان) معرفی شده از سوی اداره کل و ترویج و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی در استان است.

وی برخی از اقدامات مشترک این تفاهم نامه را برگزاری جلسات و نشست‌های ترویجی مشترک، فراهم نمودن شرایط لازم برای عضویت جامعه هدف بیمه اجتماعی و کارآموزان، کارورزان و دانش آموختگان دانشگاهی ذینفع و مخاطب اداره کل در سطح استان و معرفی شرح فعالیت‌ها، وظایف و ظرفیت‌های دو دستگاه در سامانه‌های تحت وب هر ۲ دستگاه عنوان کرد.

جمشیدزاده در مورد اعتبار تفاهم‌نامه نیز گفت: این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء به مدت سه سال شمسی اعتبار دارد که در صورت رضایت طرفین قابل تمدید می‌باشد.

وی تصریح کرد: اعتبار این تفاهم نامه در هفت ماده و در ۲ نسخه تنظیم و به امضاء طرفین رسید که هر نسخه در حکم واحد و از اعتبار یکسان برخوردار بوده و برای طرفین لازم الاجرا می‌باشد

منبع :ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true