×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه سلامت استان زنجان ۱۱ میلیارد تومان بدهی دارد

به گزارش پرس بیمه، خدیجه ابراهیم‌خانی امروز در نشست خبری با اصحا‌ب رسانه اظهار داشت: بیمه سلامت از آغاز روز تشکیلش تاکنون خدمات بسیار زیادی به مردم شریف ایران ارائه کرده است.

 

وی با بیان اینکه بیمه سلامت در استان رتبه نخست را در پوشش‌دهی افراد دارد، گفت: بیش از ۵۳۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد ۶۷۱ نفر بیماری خاص دارند.

 

مدیرکل بیمه سلامت‌استان زنجان از طرف قرارداد بودن با ۹۲ درصد از مراکز پزشکی خصوصی و دولتی، بیمارستان‌ها و داروخانه‌های استان سخن گفت و افزود: خوشبختانه توانستیم با حمایت صندوق توسعه ملی بدهی‌های ۹۶ و همینطور تا آخر مهرماه سال جاری را تسفیه کنیم و فقط داروخانه‌ها تا آخر شهریور تسویه شده ‌و در حال حاضر بدهی ما ۱۱ میلیارد تومان است.

 

وی در ادامه از خوب بودن وضعیت مالی بیمه سلامت خبر داد و گفت: وضعیت‌ بدهی‌های ما نسبت به گذشته خوب شده است و امیدواریم با بودجه‌ای که در نظر بگیرند تا پایان سال بتوانیم تسفیه خود را تا آخر آبان انجام دهیم.

 

ابراهیم‌خانی به رفع مشکل هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل اقداماتی همچون در اختیار دادن بانک اطلاعاتی بیمه‌ها به یکدیگر سبب شد افراد چند بیمه‌ای احصا شوند.

 

نسخه‌نویسی الکترونیکی

 

وی در ادامه از اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله اجرای این پروژه در شهرستان خرمدره هستیم و به امید خدا در سال آینده در تمام شهرستان‌های استان اجرا می‌شود‌.

 

این مقام مسئول گفت: این طرح ابتدا به شکل پایلوت در استان کرمان اجرا شد و پس از موفقیت‌آمیز بودن طرح مقرر شد تمام استان‌ها یکی از شهرستان‌های خود را برای اجرای این طرح معرفی کنند که ما تصمیم گرفتیم نخست شهرستان خرمدره را عملیاتی کنیم.

 

وی نسخه‌نویسی الکترونیکی را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: برای اجرای این کار باید مراکز کمی زیرساخت‌های خود را بهبود ببخشند.

منبع تسنیم

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true