×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پایش لحظه‌ای خدمات از طریق تبادل الکترونیک اسناد با سازمان‌های بیمه‌گر

به گزارش پرس بیمه، محمد آقاجانی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود دسترسی مردم به خدمات در بخش دولتی و تعرفه دولتی یک اصل است، بیان کرد: ما باید این موضوع را محور برنامه‌ها قرار داده و سایر مولفه‌ها را براساس آن تنظیم کنیم.

وی به ارتقای سیستم‌های اتوماسیون اطلاعات در بیمارستان‌های ۱۹ گانه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد و افزود: آماده هستیم که بر پایه ارتقای سیستم‌های آی تی با سازمان‌های بیمه‌گر تبادل الکترونیک اسناد داشته باشیم و با استفاده از داشبرد‌های هوشمند مبتنی بر نظام اتوماسیون اطلاعات به نظارت بهتر بر ارائه خدمات درمانی، دارویی و پایش لحظه‌ای خدمات کمک کنیم.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تعامل بین ارائه‌دهنده و خریدار خدمت را ضروری دانست و گفت: هر چه سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به موسسات درمانی و پزشکان خوش قول‌تر رفتار کنند، می‌توان از ارائه دهنده خدمت نیز انتظار همکاری بیشتری داشت.

 

آقاجانی بیان کرد: بیمارستان‌های دولتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند که بخشی از این مشکلات به دلیل بدهی سازمان‌های بیمه‌گر است. خوشبختانه با تلاش سازمان بیمه سلامت وضعیت پرداخت مطالبات بهینه شده است، ولی باید توجه داشت که سایر سازمان‌های بیمه‌گر نیز در پرداخت مطالبات با مشکل روبرو هستند که این موضوع مدیریت بیمارستان‌های دولتی را با چالش مواجه می‌کند. امیدواریم حرکتی که سازمان بیمه سلامت آغازکرده به سایر سازمان‌های بیمه‌گر نیز تسری پیدا کند.

منبع :میزان

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true