- 06 ژانویه 2019
- اخبار , اسلایدر , اپلیکیشن ها , دستهبندی نشده , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 11987
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
true
true
true
true
سایز متن /
true
به گزارش پرس بیمه، علی اکبری افزود: سازمان بیمه سلامت ایران در تداوم اجرای طرح های ارزشمند خود سامانه ۱۶۶۶ را برای رفع مشکلات مردم به عنوان پل ارتباطی مستقیم و بی واسطه بین مردم و مسئولان راه اندازی کرده است.
وی اظهار داشت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه ای از کشور می توانند با سامانه ۱۶۶۶ به صورت رایگان تماس گرفته و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستان ها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استان ها مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان دریافت شکایات، اطلاع از پزشکان یا موسسات تشخیصی درمان طرف قرارداد، اطلاع از وضعیت بیمه، اطلاع از دفاتر و نمایندگی های بیمه سلامت و ارائه مشاوره در حوزه بیمه و درمان را از دیگر خدمات این سامانه ذکرکرد.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی بیمه شدگان صندوق های پنجگانه کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است و بر اساس قوانین و مقررات پاسخگوی دارندگان دفترچه های بیمه تامین اجتماعی نیست .
اکبری خاطر نشان کرد: از آغاز راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ تاکنون بسیاری از مشکلات مردم (بیمه شدگان صندوق های پنج گانه) در چارچوب قوانین و مقررات رفع شده و موجب جلب رضایت و آرامش آنان شده است.
بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند
منبعایرنا
true
true
http://pressbimeh.ir/?p=11987
true
true