×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سامانه ۱۶۶۶ آماده پاسخگویی به بیمه شدگان سلامت است

 

به گزارش پرس بیمه، علی اکبری افزود: سازمان بیمه سلامت ایران در تداوم اجرای طرح های ارزشمند خود سامانه ۱۶۶۶ را برای رفع مشکلات مردم به عنوان پل ارتباطی مستقیم و بی واسطه بین مردم و مسئولان راه اندازی کرده است.

وی اظهار داشت: بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در هر نقطه ای از کشور می توانند با سامانه ۱۶۶۶ به صورت رایگان تماس گرفته و از نحوه دریافت خدمات، نحوه ارجاع به بیمارستان ها، چگونگی مراجعات و صدور دفترچه و تمدید آن را به صورت مستقیم با مسئولان ستادی و مدیران استان ها مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان دریافت شکایات، اطلاع از پزشکان یا موسسات تشخیصی درمان طرف قرارداد، اطلاع از وضعیت بیمه، اطلاع از دفاتر و نمایندگی های بیمه سلامت و ارائه مشاوره در حوزه بیمه و درمان را از دیگر خدمات این سامانه ذکرکرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: سامانه ۱۶۶۶ پاسخگوی بیمه شدگان صندوق های پنجگانه کارکنان دولت، روستائیان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و ایرانیان است و بر اساس قوانین و مقررات پاسخگوی دارندگان دفترچه های بیمه تامین اجتماعی نیست .

اکبری خاطر نشان کرد: از آغاز راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ تاکنون بسیاری از مشکلات مردم (بیمه شدگان صندوق های پنج گانه) در چارچوب قوانین و مقررات رفع شده و موجب جلب رضایت و آرامش آنان شده است.

بر اساس آخرین آمار یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند

منبعایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true