×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۶۱۰ درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی در مازندران

به گزارش پرس بیمه، صغری محمودی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزگترین سازمان بیمه ای کشور محسوب می شود گفت: خدمات بیمه ای ودرمانی را وظیفه مهم این سازمان بیان کرد.

 

وی با اشاره اینکه تاکنون ۴۰ میلیون نفر از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی است گفت: در مازندران نیز از جمعیت بیش از سه میلیون و۲۰۰ هزار نفری، حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

 

وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی، سازمان درآمد هزینه است و باید بین درآمد و هزینه تعامل منطقی وجود داشته باشد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران درباره درمان نیز اظهار داشت: در سال ۵۷ شمار بیمه شدگان ۹۰ هزار نفر بود که اکنون به ۶۳۸ هزار و ۶۶۶ بیمه شده اصلی رسد و با رشد ۶۱۰ درصدی مواجه بوده است.

 

محمودی یادآور شد: در سال ۵۷ حدد چهار هزار و ۷۰۰ مستمی بگیر وجود داشت و اکنون به ۱۳۵ هزار و ۴۸۷ نفر رسیده است و در این بخش نیز دو هزار و ۷۸۲ درصد رشد را شاهد بوده است.

 

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال ۵۷ حدود ۱۵ هزار کارگاه در استان فعال بود که اکنون با رشد ۵۹۶ درصدی به ۱۰۴ هزار کارگاه رسیده است و مازندران رتبه چهارم کشور را دارد.

 

وی تعداد جمعیت پوشش را در سال ۵۷ حدود ۳۷۸ هزار و ۸۰۰ نفر بیان کرد و گفت: این آمار با رشد ۴۰۰ درصدی به بیش از یک میلیون و ۸۹۰ هزار نفر رسیده است.

 

محمودی ادامه داد: در سال ۵۷ حدود ۲۳ درصد جمعیت استان تحت پوشش بوده اند و اکنون به ۵۷.۳ درصد با رشد ۱۴۸ درصد رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۸ شعبه تامین اجتماعی در استان فعالیت دارند گفت: پنج شعب اقماری در سال ۹۲ فعال بود و در دولت تدبیر و امید نیز دو شعب اقماری راه اندازی شده است..

منبع مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true