×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رشد سه برابری اعطای امتیاز کارگزاری به زنان

 

به گزارش پرس بیمه :مصطفی شریعتی با بیان این‌که تا پایان آذر ماه سال‌جاری در مجموع ۱۳۳۰ قرارداد با کارگزاری‌ها در سراسر کشور به امضا رسیده است گفت: از این تعداد کارگزاری فعال، ۴۵۵ کارگزاری در قالب موسسه کارگزاری اختصاصی صندوق فعالیت می‌کنند.

 

وی همچنین توضیح داد: از مجموع مجوزهای صادر شده بالغ بر ۲۰۵ کارگزاری که معادل ۱۵ درصد از کارگزاری‌های موجود است، به خانم‌ها اختصاص یافته و از این ۱۵ درصد، ۱۰ درصد آن فقط شامل قراردادهایی می‌شود که در سال جاری با کارگزاران خانم بسته شده است.

 

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور کارگزاری‌ها با اشاره به بند ۴ ماده ۱۲ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و همچنین ماده ۹ آئین‌نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: به منظور فراهم کردن زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به کشاورزان، روستائیان و عشایر «موسسات کارگزاری اختصاصی صندوق» ایجاد می‌شوند.

 

به گفته شریعتی هدف از ایجاد این موسسات مستقل، تخصصی‌کردن فعالیت‌های بیمه‌ای، اجرای بهتر و مطلوب‌تر قانون، ارتقاء جایگاه نظارت و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، ایجاد ثبات و رضایت‌مندی در کارگزاری‌ها، افزایش رقابت سالم و اقتصادی کردن فعالیت‌های کارگزاران بوده است

منبع مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true