×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حذف هم‌پوشانی بیمه‌ها/ دو میلیون دفترچه بیمه باطل شد

به گزارش پرس بیمه، سیدعلی پاک نژاد فرماندار گناوه عصر چهارشنبه در آیین آغاز طرح نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت وحذف دفترچه در شهرستان گناوه اظهار داشت: خوشحال و خرسند هستیم که شهرستان گناوه به عنوان پایلوت برای این کار در نظر گرفته شده و تمامی مجموعه شهرستان دست به دست هم میدهیم که این طرح به نحو احسن اجرا شود.

 

وی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح صرفه جویی در وقت و مصرف کاغذ است که سالانه هزینه زیادی در نشر و توزیع برگه های دفترچه می‌شد که با الکترونیکی شدن دفترچه سلامت صرفه جویی بزرگی انجام می شود.

 

فرماندار گناوه در زمینه اجرای این طرح در گناوه افزود: باید شبکه بهداشت و همچنین نظام پزشکی شهرستان کمک کنند تا کلیه پزشکان در این طرح مشارکت کرده و پزشکان را علاقه مند به استفاده از این سیستم کنند.

 

پاک نژاد گفت: متولیان امر نیز باید دوره های آموزشی لازم را برای پزشکان برگزار کنند تا اگر مشکلی در اجرای این طرح برای پزشکان پیش آید بتوانند ان را حل و با سرعت بیشتری خدمات دهی به بیماران انجام شود.

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح در مرحله اول مشکلات زیر ساختی از جمله انترنیت و شبکه ارتباطی وجود دارد که با همکاری شرکت مخابرات این مسله قابل حل است.

 

وی گفت: یکی از مشکلات این طرح اطلاع نداشتن مردم از اجرای این طرح و فوائد آن است که از فضای مجازی ، خبرگزاری ها و صدا و سیما تقاضا می شود با تبلیغات گسترده مردم را نسبت به فواید این طرح آگاه کنند.

منبع :مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true