×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه محصولات کشاورزی تا ۱۵ اسفند امسال در مهاباد تمدید شد

به گزارش پرس بیمه، انور ابراهیمی آذر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: کشاورزان و بهره برداران قبل از اتمام این مهلت با مراجعه به کارگزاران مربوطه نسبت به بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: پیش از این ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ آخرین فرصت برای بیمه محصولات کشاورزی بود که بنا به پیشنهاد صندوق بیمه محصولات کشاورزی، این فرصت ۲ هفته تمدید شد تا کشاورزان این شهرستان بتوانند با انگیزه و فرصت بیشتری نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام کنند.

ابراهیمی آذر با بیان اینکه استقبال از بیمه محصولات کشاورزی در سال زراعی جاری نسبت به سال های قبل افزایش یافته است، اضافه کرد: خطرپذیری فعالیت در بخش کشاورزی به علت وابستگی زیاد آن به شرایط جوی، همواره مقوله پوشش بیمه محصولات کشاورزی در منطقه را با اهمیت کرده است.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد اظهار داشت: امسال ۵۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان و باغداران شهرستان به علت سرمازدگی پرداخت شده است.

ابراهیمی آذر یادآور شد: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار باغ و ۱۸ هزار هکتار از مزارع مهاباد تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

مهاباد دارای بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی است؛ ۶۲ هزار هکتار از مزارع مهاباد در سال زراعی گذشته به کشت محصولات مختلف اختصاص یافت که ۵۲ هزار هکتار آن به صورت دیم و مابقی به صورت آبی کشت شده بود.

منبع :ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true