×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه ۳۰ هزار خدمت بیمه مکمل درمان به مددجویان کمیته امداد سمنان

به گزارش پرس بیمه، علی عرب بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۳۰ هزار و ۸۳۰ خدمت در قالب بیمه مکمل به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد طی ده‌ماهه امسال ارائه‌شده است، ابراز داشت: مددجویان کمیته امداد در این طرح از خدماتی نظیر عصا، عینک، ویلچر، هزینه‌های دارویی، دریافت ما به تفاوت تعرفه و خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

 

وی بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه امسال جمعاً برای ارائه خدمات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه این طرح‌ها در ارتقای سلامت جمعیت تحت پوشش این نهاد مؤثر است لذا این موارد به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

 

معاون حمایت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه اکنون ۸۱۶ مددجو دارای بیماری صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: ۱۵۰ بیمار سرطانی، ۳۱۸ بیمار نیازمند نگهداری و ۳۴۸ نفر سایر بیماران پرهزینه و مزمن از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

 

عرب بابیان اینکه مددجویان بیمه‌شده از بیمه مکمل درمان نیز برخوردار هستند که این امر می‌تواند هزینه‌های درمانی آن‌ها را در مواقع خاص کاهش دهد، اضافه کرد: هم‌اکنون یک هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو استان سمنان از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار هستند.

 

وی بابیان اینکه ۱۹ هزار و ۸۵۰ خدمت بهداشت و درمان به مددجویان این نهاد طی ده‌ماهه سال جاری ارائه‌شده است، اضافه کرد: برای انجام این خدمات درمجموع پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

عرب گفت: می‌کوشیم تا با اقداماتی نظیر غربال‌گری، ارزیابی سلامت زنان، توزیع سبد غذایی زمینه ارتقا سلامت را برای مددجویان تحت پوشش فراهم کنیم.

منبع مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true